Τετάρτη 28 Μαρτίου 2007

Dungeons and Dragons


Χρήστος, Τάκης, alani και λίαν προσφάτως ... Rimgar. Όλοι έχουμε διάφορα προσωπεία. Τάκης για τους φίλους, alani για τους διαδυκτιακούς φίλους και Rimgar για τους συντρόφους του D 'n D party που φαίνεται στη φωτό( για όσους δεν ξέρουν τι είναι το dnd ας ακολουθήσουν τον σύνδεσμο εδω). Όλα αυτά είναι μερικά ίσως από τα διαφορετικά προσωπεία-ρόλους μου. Όπως και να 'χει, άλλη η συμπεριφορά του αλανιού, άλλη του Τάκη και τελείως διαφορετική του Rimgar. Εντάξει δε λέω του Τάκη και του αλανιού δεν διαφέρουν και πολύ, ίσως καθόλου, όμως η αλήθεια είναι πως το internet και η επικοινωνία μέσω αυτού πάντα παρήχε μια 'προστασία'. Μια απόσταση αλλά ταυτόχρονα μια αμεσότητα, σαν να φοράει κανείς μια μάσκα και όχι μονο. Η επικοινωνία μέσω internet είναι σίγουρα πιο στεγνή καθώς είναι απογυμνωμένη από τις αισθήσεις της όσφρησης, της αφής και ,γιατί όχι, της γεύσης. Προσφέρεται μόνο για οπτική και ηχητική πανδαισία, γραμμάτων, χρωμάτων, ακουσμάτων. Αυτό δεν ξέρω αν την κάνει πιο αντικειμενική, γιατί η αντικειμενικότητα ειναι κάτι σχετικό, πάντως την απαλλάσει σίγουρα από διάφορα συναισθήματα που ειδάλλως θολώνουν και επηρεάζουν την σκέψη. Δεν την απαλλάσει πλήρως βέβαια αλλά ως ένα βαθμό. Καταλήγωντας στο ότι ο Τάκης και το αλάνι είναι το ίδιο πράγμα, απλά το alani είναι πιο ... αλανιάρικο! Για τον Rimgar δεν ξέρω ακόμα καθώς δεν έχω μπει ακόμα στο πετσί του, σιγά σιγά θα μπώ και σίγουρα θα ξανααναφερθώ σε αυτόν πιο αναλυτικά. Εδω όμως δεν μιλάμε απλά για ένα προσωπείο αλλά για έναν ρόλο, έναν ολόκληρο χαρακτήρα. Το alter ego μου στον κόσμο του Faerun, έναν paladin που μάχεται για το Καλό και το Δίκαιο(...πώρωση!). Σήμερα το πρώτο μου pre-session (περισσότερη πώρωση!). Δε μπορώ να πω περισσότερα γιατί δεν έχω παίξει ακόμα αλλά όπως είπα θα ξαναμιλήσω αναλυτικότερα για αυτό το παιχνίδι και τις εμπειρίες μου.


Πριν τελειώσω να πω ότι το Tanqueray γαμάει, είναι το καλύτερο gin και με λίγη λεμονάδα γίνεται ένα από τα καλύτερα ποτά (Gin fizz). Αν έχω πτυχίο στο Jack(Daniel's) τότε το μεταπτυχιακό μου είναι στο Tanqueray(τι είπα πάλι...). Μας φέρνει πιο κοντά και ανεβάζει το κέφι, οπότε... go get tanquerayed!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: